Współpracują z nami

Jakub Nurzyński

reżyser

Reżyser i pomysłodawca filmu "Pół Wieku Poezji Później". Pracował ponadto przy takich produkcjach jak "Polski El Greco", "Kontrola" oraz "Wyszyński. Zemsta czy Przebaczenie". Na planach reklam z jego usług korzystali tacy klienci jak Skoda, Nutella czy Vistula. Jako twórcę określa go zamiłowanie do kreowania światów innych niż ten, który widzimy za oknem. Dlatego najchętniej poświęca się projektom gatunkowym i/lub kostiumowym. Interesuje go to co było, to co będzie, a nawet to co być nie może - jak fantasy. Na jego artystyczną osobowość wpłynęło zarówno malarstwo Friedricha, jak i opowiadania Kereta. Za swoje zawodowe credo uznaje zasadę, że "przede wszystkim ma być jakieś". Nie uznaje kompromisów.

Prywatnie kociarz, kucharz i wielki fan słowiańskiej mitologii.

I japońskiej.

Oraz japońskiej kuchni.

Oraz anime.

W zasadzie wszystkiego, co japońskie.

Maja Kłoskowska

instruktor wokalu

Absolwentka Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych I i II st. nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie w klasie fletu poprzecznego (szkoła I st.) i śpiewu solowego (szkoła II st.). W 2016 roku ukończyła z wyróżnieniem Wydział Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej, Muzyki Kościelnej, Rytmiki i Tańca Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie dyrygentury prof. zw. dr hab. Bogdana Goli. Jako dyrygent i pedagog emisji głosu współpracowała z: Chórem Uniwersytetu SWPS, Chórem Centrum Myśli Jana Pawła II oraz Chórem Akademickim Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2017 roku jest asystentką dyrygenta w Chórze Szkoły Głównej Handlowej; prowadzi tam także zajęcia z indywidualnej i zbiorowej emisji głosu. W 2013 roku z jej inicjatywy powstał “Chór Grochów” mający zrzeszać mieszkańców prawobrzeżnej części Warszawy. Jest także Wiceprezesem stworzonego przy chórze Stowarzyszenia „F jak Wszyscy” realizującego ciekawe projekty muzyczne dla dzieci i dorosłych. Czerpie dużą przyjemność i satysfakcję z pracy pedagogicznej, a jej główną misją jest rozwój techniki wokalnej nie tylko przez dobranie odpowiednich ćwiczeń, ale i pracę nad indywidualną emocjonalnością i muzykalnością.

Brunon Hawryluk

scenarzysta, reżyser, recenzent filmowy

Swój pierwszy żywy kontakt z filmem przeżył, statystując jako dziecko w “Cześć, Tereska” Roberta Glińskiego. Studiował reżyserię w AMA Film Academy w Krakowie oraz filmoznawstwo w Warszawskiej Szkole Filmowej, absolwent warsztatów scenariopisarskich Bahama Films i innych. Autor scenariuszy filmowych (m.in. fanowski film o Wiedźminie „Pół Wieku Poezji Później”), od kilku lat scenarzysta i headautor seriali do TVN-u, Polsatu i innych telewizji (m.in. serial “Wojenne dziewczyny” w TVP). Współscenarzysta i producent nagradzanej etiudy pt. “Zwłoka” (2016) nakręconej na konkurs 48HFP. Reżyser filmów krótkometrażowych (m.in. sci-fi „Kopia”, czy horroru “Cierpienie hrabiego Mortena”). Publikuje artykuły na Lubiegroze.pl oraz FILM.ORG.PL, autor cyklu o polskim kinie SF pt. „Czy polscy reżyserzy śnią o filmach sci-fi?”. Miłośnik fantastyki, szczególnie naukowej i socjologiczno-politycznej, kryminału, spaghetti westernu oraz kina z pogranicza metafizycznego i rozrywkowego.

Marta Carillon

kierownik muzyczny, instruktor wokalu

Absolwentka Akademii Muzycznej im. F.Chopina w Warszawie. Założycielka szkoły wokalnej Vocarillon w Londynie. Jako vocal coach i musical director współpracowała z wieloma prestiżowymi uczelniami w Londynie (Central School of Speech and Drama, Arts Ed, Sylvia Young Theatre, Sing Sense – Royal Academy of Dramatic Arts, FreeVocals Academy, Limelight Theatre). Kształciła się u światowej klasy ekspertów wokalnych takich jak Anne-Marie Speed (X-factor, Estill Voice Training), Paul Farrington (Covent Garden Opera, Estill), Ann James (Royal Academy of Music). Występowała w National Theatre, Pizza Express Jazz Club, Hilton London (Denmark Street Big Band), Charlie Wrights Jazz Club, Casino Estoril (Marques Production), Kenton Theatre, Teatrze Rampa. W 2013 w słynnym The Premises Studios w Londynie, w którym nagrywały m.in. Adele i Amy Winehouse nagrała swoją debiutancką płytę, która ukazała się pod koniec 2014 roku. Pracuje także jako wokalistka sesyjna, współpracuje z wytwórniami Existence Music, Kula Records, Elevation Recordings.

Aleksandra Wysocka

reżyserka

Reżyserka po Warszawskiej Szkole Filmowej i Wrocławskiej Szkole Filmowej Mastershot. Jej projekty „Fraga” i „5 minut” zaistniały na festiwalach. Aktualnie realizuje nad trzema projektami filmowymi: filmu dokumentalnego kreacyjnego „Podejdź bliżej”, grupowego projektu Wrocławskich Spotkań Scenariuszowych i Dramatopisarskich w formie fabularnego shortu oraz pełnometrażowego filmu „That Jazz”. Prowadzi podcast „Filmotwory” o branży filmowej od kuchni, z punktu widzenia młodego pokolenia filmowców.

“Moją motywacją przestał być sukces i to kim mogę się stać. Inspiruje mnie najbardziej to kim jestem i po co jestem. Kocham tworzyć treści, film był dla mnie od dziecka mariażem kreatywności, emocjonalności i przygody. Od kilku lat rzeczywiście prowadzę życie, które jest przygodą. Do tego mam nadzieję inspirować innych. Nie ma dla mnie nic gorszego niż zmarnowane szanse, wyrzucony potencjał i życie w formie przetrwalnika.”

Angelika Gaj

kierownik muzyczny, instruktor wokalu, instruktor tańca

Absolwentka Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi na wydziale wokalno-aktorskim oraz Autorskiej Szkoły Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy w Warszawie na wydziale piosenki estradowej oraz na wydziale fortepianu jazzowego.
 
Jako wokalistka i autorka muzyki współpracowała min. z Teatrem V6 w Łodzi. W trakcie tej współpracy stworzyła muzykę do spektakli “Ostatni Płatek Śniegu” oraz “Aquarius”. Wcieliła się także w postać Lisy Houseman w spektaklu muzycznym “Dirty po latach” w reż. Stanisława Mąderka, realizowanym przez Gawrę Artystyczną w Poznaniu. W repertuarze jazzowym można ją było usłyszeć min. podczas XXV Gali Jazz Melomanów w Teatrze Wielkim w Łodzi, gdzie wystąpiła u boku Stana Breckenridge’a i Wojciecha Karolaka. 
 
Obecnie działa aktywnie jako kompozytor oraz artystka sceniczna i pedagog tańca. Stylistyki muzyczne, w których porusza się jako wokalistka to: smooth jazz, pop, jazz, musical.

Justyna Banasiak-Konieczny

choreograf, instruktor tańca

Urodziła się w Szczecinie. Tam zaczęła się jej trzynastoletnia przygoda z gimnastyką artystyczną, która ostatecznie doprowadziła do udziału w Igrzyskach Olimpijskich w Atenach w 2004 roku. Zakończenie kariery sportowej zbiegło się z propozycją udziału w musicalu "Fame" w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Od tego momentu postawiła na rozwój swoich umiejętności tanecznych. Szkoliła się za granicą m.in w Broadway Dance Center (New York), w Debbie Reynolds Rehearsal Studio and Millenium Dance Complex (Los Angeles), a także w Pineapple Dance Center (London). Była finalistką programu "You Can Dance". Obecnie współpracuje ze stacją TVN przy okazji realizowanych programów i projektów ("Mam Talent", "Allezima", "Projekt Plaża"). Bierze udział w wielu produkcjach teatralnych m.in. w spektaklu stworzonym przez grupę Fair Play i Jarosława Stańka pt. "Metropolish", w spektaklu "The Rocky Horror Show" w warszawskim Och-Teatrze, w reżyserii T. Dutkiewicza oraz w operach "Turandot" i "Oniegin" w reżyserii M. Trelińskiego, wystawianych na deskach Opery Narodowej w Warszawie. Pracuje przy programach, emitowanych przez największe polskie stacje telewizyjne, a na estradzie spotkała się z niezliczoną liczbą artystów z polski i zagranicy. Ma na swoim koncie udział w wielu pokazach (m.in. Alternativ Hair Show w Londynie), teledyskach i reklamach telewizyjnych.